مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 11:102021-02-14سياسي

ثبت نام دوره های مدیریت کسب و کار MBA و DBA دانشگاه تهران


دانشکده فنی دانشگاه تهران در حوزه مدیریت کسب و کار و در دو سطح MBA و DBA اقدام به ثبت نام متقاضیان نموده است.

- دوره MBA بدون گرایش (گرایش عمومی) و دوره DBA در شش گرایش تخصصی از جمله DBA مدیریت مالی و سرمایه گذاری، DBA مدیریت پروژه، DBA مدیریت استراتژیک، DBA مدیریت بازاریابی و DBA مدیریت فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال، DBA مدیریت دانش و نوآوری تعریف شده اند و بنا به علاقه یا زمینه کاری، هر داوطلب می تواند در یکی از گرایشات نام نویسی نماید.

مقرر است درپایان این دوره ها، دانش پژوهان به عنوان عضوی از جامعه متخصصین مرکز آموزش های عالی تخصصی دانشکده فنی شناخته شده و با دریافت گواهینامه و ریز نمرات معتبر دو زبانه فارسی و انگلیسی از دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه ایران و یکی از شناخته شده ترین دانشگاه های دنیا، بتوانند توانمندی علمی و اجرایی کسب شده از دوره MBA و دوره DBA دانشگاه تهران را اثبات نمایند.

دوره های ام بی ای و دی بی ای دانشکده فنی دانشگاه تهران مبتنی بر تجربه و دانش فنی اساتید حرفه ای، متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران، دانش آموختگان نخبه دانشگاه تهران، مفاخر برجسته کشور و متخصصان موفق و صاحب نظر می باشد.

زمانبندی برگزاری دوره: این دوره ها روزهای پنج شنبه ساعت 14 الی 20 برگزار می گردند و مدت تقریبی آن ها نیز یکسال خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام دوره های مدیریت کسب و کار MBA و DBA دانشگاه تهران

ثبت نام دوره های مدیریت کسب و کار MBA و DBA دانشگاه تهران