مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 10:452021-02-14سياسي

امکانات درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر باید تقویت شود


نماینده مردم بوشهر، گناوه دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر باید تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم جمیری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر و به خصوص شهرستان های بوشهر، گناوه دیلم در بسیاری از زمینه های پوشش بیمه خدمات درمانی دارای رتبه پایینی در سطح کشور بوده و این کاستی ها باعث سرگردانی و ایجاد معضلات عدیده ای در بخش های صنعتی تولیدی و تجاری شده است.

وی ادامه داد: در دیداری که اخیراً با رییس سازمان تأمین اجتماعی کشور داشتم برای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات این سازمان در استان بوشهر مذاکراتی صورت گرفت و سالاری رییس این سازمان قول پیگیری مطالبات مردم استان را داد.

وی تصریح کرد: در مذاکرات قبلی که با سازمان تأمین اجتماعی داشتیم مجوز افزایش تخت بیماران بیمارستان تأمین اجتماعی سلمان فارسی بوشهر تا سقف 250 تخت صادر شد و در نشست اخیر نیز برای تسریع در این امر پیگیری شد.

خوشبختانه با همکاری مساعد سازمان تأمین اجتماعی تجهیز این بیمارستان در حال انجام است و طبق قول رییس سازمان تا پایان امسال نهایی می شود.

کمبود امکانات درمانی در جنوب شهر بوشهر جمیری گفت: بخش جنوبی شهر بوشهر تراکم جمعیت بالایی دارد ولی امکانات درمانی متناسب با این جمعیت پیش بینی نشده است، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر باید تقویت شود

امکانات درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر باید تقویت شود