مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 10:402021-02-14پزشكي

کردستان با کمبود پزشک مواجه است


مدیرکل بیمه سلامت کردستان، با اشاره به اینکه اولویت پزشک خانواده پزشک عمومی است، گفت: به جز شهرستان سنندج در تمام شهرستان ها با کمبود پزشک عمومی مواجه هستیم.

- ایسنا/کردستان مدیرکل بیمه سلامت کردستان، با اشاره به اینکه اولویت پزشک خانواده "پزشک عمومی" است، گفت: به جز شهرستان سنندج در تمام شهرستان ها با کمبود پزشک عمومی مواجه هستیم.

انور اسماعیلی امروز(26 بهمن ماه) در نشست خبری با خبرنگاران، با اشاره به اینکه پرجمعیت ترین صندوق، بیمه روستایی و عشایر است، اظهار کرد: در استان کردستان 550 هزار نفر تحت پوشش صندوق بیمه هستند.

وی با اشاره به اینکه این صندوق در سال 84 آغاز به کارکرده و شامل روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر است، افزود: خدمات صندوق بیمه روستایی نسبت به خدمات شهری بسیار ارزان تر بوده و آنچه قانون ذکر کرده در این بیمه اجرایی می شود.

مدیرکل بیمه سلامت کردستان، بیان کرد: سازمان بیمه گر برای ایجاد دسترسی و خرید خدمت به مردم در کاهش هزینه، فاصله جغرافیا، مدت زمان خدمت و رعایت ارجاع خانواده قدم گذاشته است.

اسماعیلی ذکر کرد: در راستای ایجاد استراتژی بیمه سلامت خدمات الکترونیک سازی را در اولویت قراردادیم چراکه با این روند می توانیم زمان خدمت و هزینه را کاهش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان با کمبود پزشک مواجه است

کردستان با کمبود پزشک مواجه است