مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 10:052021-02-14سياسي

ضرورت حمایت سازمان ها و نهادها از تولیدکنندگان بخش کشاورزی


نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حمایت سازمان ها و نهادها از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و دامی تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حمایت سازمان ها و نهادها از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و دامی تاکید کرد.

احمد محرم زاده در جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان اهر گفت: تمام سازمان ها و ادارات باید خود را در کنار تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی بدانند و در راستای حل مشکلات و معضلات این عزیزان با حضور میدانی و به دور از هرگونه کاغذ بازی اداری، تلاش کنند.

وی با تاکید بر جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ایجاد کارخانجات تولیدی و جنبی در کنار تولیدات کشاورزی و دامی، افزود: مسئولان باید با برنامه ریزی های مناسب، زمینه را برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم کنند و مسئولان خود به دنبال سرمایه گذار بخش خصوصی باشند و با حمایت از آن ها در رشد و توسعه اقتصاد، ارتقای تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان اهر تلاش کنند.

وی، نیاز امروز جامعه را در عرصه پیشرفت تولید، اقتصادی مقاومتی و اشتغال پایدار مشارکت بخش خصوصی در کنار دولت برشمرد و گفت: امروز تنها راه برون رفت از مشکلات تولیدی و ایجاد کارخانجات در شهرها به ویژه شهرستان اهر، جذب سرمایه گذاران و حمایت از آن ها بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت سازمان ها و نهادها از تولیدکنندگان بخش کشاورزی

ضرورت حمایت سازمان ها و نهادها از تولیدکنندگان بخش کشاورزی