مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 10:002021-02-14سياسي

راه اندازی اولین مرکز زندگی هوشمند در تهران


مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ایران ایتکس، نخستین نمایشگاه مجازی در حوزه کسب وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات، - که به صورت مجازی آغاز به کار کرد، ضمن تاکید بر اهمیت داده درهوشمندسازی شهرها، از راه اندازی اولین مرکز زندگی هوشمند در تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه مجازی ایران ایتکس، با سخنرانی دکتر محمد فرجود، مدیرعامل سازمان، دکتر سیروس وطن خواه، رییس مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و دکتر حمیدرضا ربیعی، رییس مرکز نوآوری و فناوری اطلاعات دانشگاه شریف و حضور مدیران کسب وکارهای نوآور، پژوهشگران و دست اندرکاران و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات برگزار شد.

فرجود در این رویداد مجازی در ابتدا با تاکید بر اهمیت جریان داده در شهرهای هوشمند گفت: جریان داده از طریق شهروند، کسب وکارهای خصوصی و سازمان های عمومی ایجاد می شود و در یک شهر هوشمند می توان با استفاده از این داده ها، خدمات داده محور، مدل های تازه تجاری و نوآوری تولید کرد.

او در ادامه با اشاره به جایگاه شهرداری ها در این حوزه افزود: شهرداری ها در شهر هوشمند، باید پلتفرم ها و دسترسی های مورد نیاز کسب وکارهای نوآور را ایجاد و با ارائه API های خود به این کسب وکارها، زمینه را برای ارائه انواع خدمات نوآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین مرکز زندگی هوشمند در تهران

راه اندازی اولین مرکز زندگی هوشمند در تهران