مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 09:502021-02-14اقتصادي

96 درصد جمعیت روستایی کرمانشاه از آب قابل شرب بهره مند هستند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: در مجموع از 2 هزار و 591 روستا دارای سکنه به 2 هزار و 300 روستا آبرسانی شده که 96 درصد جمعیت را شامل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی رضا کاکاوند امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: توجه به حوزه آب و فاضلاب روستایی یکی از همواره مورد توجه شرکت آب و فاضلاب بوده و عملیات اجرایی 11 پروژه فاضلاب در شهرستان های استان کرمانشاه در حال انجام است.

وی افزود: یک برنامه سه ساله در شرکت آب و فاضلاب تدوین شده که طی آن سالانه مشکل آبرسانی به 100 روستا مرتفع شود که در سال 99 به 112 روستا استان کرمانشاه آبرسانی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به آبرسانی با تانکر های سیار به روستا های استان کرمانشاه، بیان کرد: در ابتدای سال جاری به 160 روستا با تانکر سیار آبرسانی انجام می شد که تاکنون به 40 روستا آبرسانی شده است.

کاکاوند بیان کرد: در مجموع از 2 هزار و 591 روستا دارای سکنه به 2 هزار و 300 روستا آبرسانی شده که 96 درصد جمعیت را شامل می شود.

وی  با ابراز نارضایتی از سرقت تجهیزات اعم از دریچه های فاضلاب و تابلو های برق، بیان کرد: یکی از ایستگاه های آب و فاضلاب در نزدیکی روستا ها در مدت زمان کوتاهی تجهیزات آن سه بار به سرقت رفته که از مردم درخواست داریم در صورت مشاهده چنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

96 درصد جمعیت روستایی کرمانشاه از آب قابل شرب بهره مند هستند

96 درصد جمعیت روستایی کرمانشاه از آب قابل شرب بهره مند هستند