مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 09:352021-02-14اقتصادي

ثبت رکورد جدید حمل یکسره کالا در بندر شهید بهشتی چابهار


معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از ثبت رکوردی جدید در تخلیه و حمل یکسره کالاهای کیسه ای در بندر استراتژیک شهید بهشتی چابهار خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از ثبت رکوردی جدید در تخلیه و حمل یکسره کالاهای کیسه ای در بندر استراتژیک شهید بهشتی چابهار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی استان، حسین شهدادی بیان کرد: بندر چابهار به عنوان یکی از بنادر مهم و استراتژیک کشور از تجهیزات مناسب و مدرنی برای تخلیه و بارگیری انواع کالا برخوردار است، به گونه ای که به واسطه این قابلیت تخلیه و حمل یکسره روزانه کالاهای کیسه ای از یک فروند شناور در این بندر به 4200 تن ارتقاء پیدا کرده است که رکوردی جدید محسوب می شود.

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان این که به واسطه اقدام های توسعه ای انجام شده، چابهار دیگر یک بندر سنتی نیست، ادامه داد: عدم محدودیت در پهلوگیری کشتی ها، وجود تجهیزات مدرن و پذیرش انواع گروه های کالا و ارائه تخفیفات قابل توجه و متقابل در این بندر و بنادر کشور هند از جمله قابلیت های ویژه این بندر اقیانوسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکورد جدید حمل یکسره کالا در بندر شهید بهشتی چابهار

ثبت رکورد جدید حمل یکسره کالا در بندر شهید بهشتی چابهار