کاربران بازی «آمیرزا» در ایران از «کلش آو کلنز» بیشتر استمعاون پژوهشی بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: بازی ایرانی آمیرزا در ایران از بازی کلش آو کلنز کاربران بیشتری دارد. - ایسنا/اصفهان معاون پژوهشی بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: بازی ایرانی آمیرزا در ایران از بازی کلش آو کلنز کاربران بیشتری دارد. حامد نصیری امروز (یکشنبه- 26 بهمن ماه) در نشست خبری آنلاین ششمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها در دانشگاه اصفهان، اظهار کرد: پیش بینی می شود تا چند سال آینده تعداد کاربران بازی های دیجیتال بین 2 تا 3 میلیارد بازیکن شود. وی افزود: در حال حاضر 32 میلیون نفر کاربر بازیکن بازی های رایانه ای در ایران حضور دارند که به طور میانگین روزی 93 دقیقه بازی می کنند. در حال حاضر حدود 4هزار بازی در گوگل پلی موجود است. نصیری با بیان اینکه بازی را می توان رسانه ای ملی تعریف کرد، گفت: از این رو با رسانه ای جدی و اثرگذار مواجه هستیم که گردش مالی بالایی نیز به همراه دارد. گردش مالی هزینه کرد بازی های رایانه ای در ایران در سال 98، رقم 4هزار و 300 میلیارد تومان بوده است. معاون پژوهشی بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: بازی های رایانه ای علاوه بر اینکه به عنوان یک رسانه و اقتصاد مطرح است، می توان آن را هنر هشتم نامید، چراکه تمام ویژگی های هنر در این بازی ها موجود است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |