مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 08:452021-02-14اقتصادي

پول همسان سازی عیدی بازنشستگان جور می شود اگر...


دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران معتقد است در شرایطی که افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی متاثر از قانون کار و شورای عالی کار است چرا نباید عیدی آنها کارگری محاسبه شود؟ - دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران معتقد است در شرایطی که افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی متاثر از قانون کار و شورای عالی کار است چرا نباید عیدی آنها کارگری محاسبه شود؟ هادی ابوی در گفت وگو با ایسنا، درباره طرح پیشنهادی همسان سازی عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی با کارگران، گفت: پرداخت عیدی کارگری به بازنشستگان تامین اجتماعی که معیشت آنها با دشواری هایی همراه است و از عهده هزینه های آخر سال بر نمی آیند قطعا اثرگذار است چون یک ماه حقوق است و دستکم 8 درصد در دریافتی آنها تاثیر می گذارد.

وی افزود: عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی امسال هم مثل عیدی کارمندان محاسبه و پرداخت شد در حالی که ما می گوییم اگر بازنشستگان تامین اجتماعی کارمند دولت هستند، افزایش متناسب سازی حقوق آنها هم بر مبنای کارمندان دولت باشد ولی اگر تابع قانون کار و تامین اجتماعی هستند و قبول داریم که زمانی کارگر بودند، باید عیدی کارگری بگیرند.

به گفته دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران، در صورتی که متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بر مبنای بازنشستگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول همسان سازی عیدی بازنشستگان جور می شود اگر...

پول همسان سازی عیدی بازنشستگان جور می شود اگر...