مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 08:402021-02-14فرهنگي

اختتامیه سوگواره هنری برمدار حسین(ع) برگزار می شود


آیین اختتامیه و اهدای جوایز برگزیدگان سوگواره هنری نوجوانان بر مدار حسین (ع) همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع) در تالار رودکی برگزار می شود.

- آیین اختتامیه و اهدای جوایز برگزیدگان سوگواره هنری نوجوانان بر مدار حسین (ع) همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع) در تالار رودکی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر بخش های تعزیه خوانی، داستان کوتاه، شعر و طراحی پوستر با مشارکت بنیاد رودکی، کانون کهربای تعزیه و شهرداری منطقه چهارده در فضای مجازی منتشر شد، 250 اثر از نوجوانان رده سنی 12 تا 16 ساله از طریق فضای مجازی به دبیرخانه سوگواره در فرهنگسرای اخلاق واصل شد که براساس ارزیابی هیئت داوران، 22 نوجوان در بخش های مختلف سوگواره انتخاب شدند.

به گفته وی، در آیین اختتامیه ششمین سوگواره هنری نوجوانان عاشورایی بر مدار حسین (ع) که دوشنبه 27 بهمن ماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع) با حضور جمعی محدود از رؤسای فرهنگسراها و مسئولان فرهنگی-مذهبی حضور دارند، علاوه بر سخنرانی مدیر عامل بنیاد رودکی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نوجوانان تعزیه خوان بخشی از مجلس تعزیه شهادت حضرت علی اکبر (ع) را اجرا می کنند و حمزه کاظمی نیز در رثای امام هادی (ع) مرثیه سرایی می کند و پس از قرائت بیانیه هیئت داور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه سوگواره هنری برمدار حسین(ع) برگزار می شود

اختتامیه سوگواره هنری برمدار حسین(ع) برگزار می شود