مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 08:252021-02-14سياسي

نشست پارلمان های شرق و غرب لیبی برای تشکیل پارلمان واحد


منابع خبری از برگزاری نشست اعضای دو پارلمان مستقر در شرق و غرب لیبی طی روز دوشنبه در صبراته برای تشکیل یک پارلمان متحد خبر دادند.

- منابع خبری از برگزاری نشست اعضای دو پارلمان مستقر در شرق و غرب لیبی طی روز دوشنبه در صبراته برای تشکیل یک پارلمان متحد خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، طه الجعفری، مسئول دفتر رسانه ای پارلمان طرابلس وابسته به دولت وفاق ملی لیبی در سخنانی اعلام کرد که نمایندگانی از پارلمان شرق و غرب لیبی برای حضور در نشست دوشنبه در صبراته واقع در 70 کیلومتری طرابلس به این شهر رفته اند.

وی افزود: امروز (یکشنبه) 35 نماینده وارد صبراته شدند که شماری از آنها از نمایندگان پارلمان مستقر در طبرق هستند.

در همین حال، محمد الرعیض، عضو پارلمان طرابلس درباره جزییات نشست دوشنبه گفت: نشست فردا به بررسی اتحاد دو پارلمان، انتخاب یک رییس جدید برای آن و همچنین اصلاح مقررات داخلی آن اختصاص داده شده است.

وی تصریح کرد: این تلاش ها در راستای پایان دادن به اختلاف و دودستگی در پارلمان و پس از آن دادن رای اعتماد به دولت صورت می گیرد.

گروه های لیبیایی در مذاکرات مستقیمی که اواخر آبان در تونس برگزار شد، درباره برخی موضوعات از جمله برگزاری انتخابات سراسری در تاریخ 24 دسامبر 2021 توافق کردند و سایر موضوعات باقی مانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست پارلمان های شرق و غرب لیبی برای تشکیل پارلمان واحد

نشست پارلمان های شرق و غرب لیبی برای تشکیل پارلمان واحد