مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 08:052021-02-14اقتصادي

تکمیل زیرساخت های گردشگری سیرچ در کرمان


معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از تکمیل زیرساخت های گردشگری روستای سیرچ با اعتباری معادل 3میلیارد و 500میلیون ریال خبر داد.

- ایسنا/کرمان معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از تکمیل زیرساخت های گردشگری روستای سیرچ با اعتباری معادل 3میلیارد و 500میلیون ریال خبر داد.

رضا بردبار در تشریح این خبر افزود: در این مرحله از آماده سازی کمپ گردشگری روستای سیرج، فعالیت هایی همچون جدول گذاری، گسترش کف سازی، ایجاد فضای بازی کودکان، اصلاح نمای ساختمان مربوط به سرویس های بهداشتی و همچنین ساخت سه آلاچیق انجام می گیرد.

وی با بیان این که در مراحل قبلی نیز عملیات ساخت نمازخانه، چهار آلاچیق، هشت سرویس بهداشتی و همچنین کف سازی انجام شده است، اظهار کرد: این کمپ گردشگری در کنار امام زاده سلطان سیدحسن (ع) ایجاد شده و هرساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران مذهبی است.

بردبار با اشاره به اینکه کمپ های گردشگری با هدف ایجاد آسایش و رفاه بیشتر برای مسافران و گردشگران ساخته می شود، خاطرنشان کرد: این مجموعه ها علاوه بر ارائه خدمات مذکور کمک زیادی به کاهش تصادفات و حوادث جاده ای می کنند و باعث ارتقای ضریب ایمنی جاده ها، افزایش ماندگاری مسافران و رونق اقتصادی و اشتغال ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زیرساخت های گردشگری سیرچ در کرمان

تکمیل زیرساخت های گردشگری سیرچ در کرمان