مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 07:402021-02-14اقتصادي

خرس از بورس می رود؟


شاخص کل بورس پس از ثبت اصلاحی 45درصدی و تجربه دو فاز خرسی، طی 4روز معاملاتی گذشته، بیش از 11درصد از کف اخیر خود صعود کرد.

- ، رشد 9/ 3درصدی روز گذشته بورس تهران و همزمانی آن با اعمال دامنه نوسان نامتقارن سبب شد تا برخی این سیاست را محرک اصلی ثبت بیشترین جهش روزانه دماسنج تالار شیشه ای در 6ماه گذشته معرفی کنند.

این در حالی است که کاهش امید به توافق زودهنگام طرفین برجام و بازگشت دلار به کانال 26هزار تومان، اصلی ترین محرک بازگشت تقاضا به بازار سهام بود.

در این میان جذابیت قیمت ها پس از افت های اخیر و چشم انداز مثبت بازارهای کالایی نیز مزید بر علت شد تا احتمال تغییر مجدد فاز در این بازار تقویت شود.

در حال حاضر اغلب کارشناسان بورسی بر این اعتقادند که هرچند تحدید دامنه نوسان از 10 به 8درصد، اقدامی اورژانسی برای فروکش هیجانات منفی بازار بود، اما لازم است در سریع ترین زمان ممکن متوقف و حتی به طور کامل حذف شود.

رشد قابل توجه شاخص بورس در پایان معاملات روز شنبه 25 بهمن سبب شد تا بار دیگر امیدها به افزایش قیمت در بازار سهام بیشتر شود.

طی روز معاملاتی اخیر در حالی شاخص کل بورس به محدوده یک میلیون و 262 هزار واحد رسید که تا همین چندی پیش افت سنگین قیمت ها در بازار سهام سبب شده بود آینده سقوط بهای سهام و میزان کاهش قیمت در هاله ای از ابهام قرار بگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرس از بورس می رود؟

خرس از بورس می رود؟