مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 07:352021-02-14دانش

ترم آینده تغییراتی در سامانه آموزش مجازی دانشگاه بوعلی می دهیم


معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا از پایان امتحانات ترم 991 در این دانشگاه خبر داد و گفت: رضایت نسبی میان دانشجویان از نحوه برگزاری امتحانات وجود دارد و برای ترم آینده نیز تغییراتی به جهت تسهیل استفاده از سامانه آموزش مجازی دانشگاه .

- ایسنا/همدان معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا از پایان امتحانات ترم 991 در این دانشگاه خبر داد و گفت: رضایت نسبی میان دانشجویان از نحوه برگزاری امتحانات وجود دارد و برای ترم آینده نیز تغییراتی به جهت تسهیل استفاده از سامانه آموزش مجازی دانشگاه در درس افزار ایجاد خواهیم کرد.

دکتر حسن ساری خانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امتحانات پایان ترم 991(ترم پاییز) به صورت رسمی در دانشگاه بوعلی سینا به اتمام رسیده است اما پنج امتحان به علت قطعی برق لغو شده که در روزهای آینده برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در ایام برگزاری امتحانات، دانشجویان از برگزاری امتحانات در سامانه فرادید رضایت داشتند و به غیر از اشتباهات کاربری، مشکلی در این سامانه وجود نداشت، ادامه داد: مشکلات درس افزار هنگام برگزاری امتحانات موجب نارضایتی دانشجویان شد اما این نارضایتی نسبت به ترم گذشته بسیار کمتر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترم آینده تغییراتی در سامانه آموزش مجازی دانشگاه بوعلی می دهیم

ترم آینده تغییراتی در سامانه آموزش مجازی دانشگاه بوعلی می دهیم