مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 07:202021-02-14حوادث

حداقل 1000 دستگاه کامیون در انفجار مرز دوغارون سوختند


انفجار از پارکینگی آغاز شده که محل پارک ناوگان متعلق به افغانستان بوده و پس از آن حریق به سایر پارکینگ ها سرایت کرده است.

- مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری با بیان اینکه طبق گمانه زنی ها تعداد کامیون هایی که در انفجار مرز دوغارون در خراسان رضوی آتش گرفتند به 1000 دستگاه کامیون رسیده، گفت: این مرز حداقل دو هفته تعطیل خواهد بود.

جواد هدایتی در گفت وگو با ایلنا درباره آخرین گزارش ها از حادثه انفجار تانکر های حامل مواد سوختی در مرز افغانستان اظهار داشت: ظهر روز گذشته در یکی از پارکینگ های مرز دوغارون یکی از تانکرهای حامل مواد سوختی منفجر شد و حریق آن به سایر ناوگان پارک شده سرایت کرد و منجر به یک اتش سوزی مهیب در منطقه شد.

وی گفت: اطلاعاتی که از ابعاد فاجعه به دست ما رسیده، توسط افرادی بوده که پس از وقوع حادثه و انفجارهای پی در پی از منطقه اسلام قلعه مرز ایران و افغانستان به سمت کشورمان پناه آوردند و این اطلاعات هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

اما طبق گمانه زنی ها متاسفانه 1000 دستگاه کامیون و تانکر حامل مواد سوختی دچار حریق و انفجار شدند.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری با بیان اینکه ساعات اولیه بامداد امروز عملیات اطفای حریق در منطقه به پایان رسید، ادامه داد: تا صبح عملیات لک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداقل 1000 دستگاه کامیون در انفجار مرز دوغارون سوختند

حداقل 1000 دستگاه کامیون در انفجار مرز دوغارون سوختند