مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 07:202021-02-14سياسي

تکذیب یک شایعه انتخاباتی در مورد سید محمد خاتمی


جواد امام خبر منتشر شده در خصوص تشکیل نخستین جلسه جبهه اصلاح طلبان ایران با حضور سید محمد خاتمی رییس دولت اصلاحات را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، دبیرکل مجمع ایثارگران اصلاح طلب حضور رییس دولت اصلاحات در نخستین جلسه نهاد جدید اجماع ساز اصلاح طلبان(جبهه اصلاح طلبان ایران) را تکذیب کرد.

جواد امام ضمن خبر منتشر شده درخصوص تشکیل نخستین جلسه جبهه اصلاح طلبان ایران با حضور سید محمد خاتمی رییس دولت اصلاحات، گفت: این خبر صحت ندارد و تنها اعضای جبهه اصلاح طلبان ایران در این جلسه حضور خواهند یافت.

وی افزود: به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی ایمنی و فاصله گذاری اجتماعی تنها اعضای نهاد اجماع ساز جدید در این جلسه حضور خواهند داشت و ظرفیت حضور سایر عزیزان وجود ندارد.

دبیرکل حزب مجمع ایثارگران در پایان با تاکید بر این مساله که هیچ شخصیتی غیر از اعضای جبهه اصلاح طلبان در این جلسه حضور نخواهد داشت، تصریح کرد: اساساً از ابتدا هم قرار نبوده که آقای خاتمی در این جلسه حضور یا سخنرانی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر برگزاری نخستین جلسه نهاد اجماع ساز در روز یکشنبه (امروز) با حضور و سخنرانی حجت الاسلام سید محمد خاتمی رییس دولت اصلاحات در رسانه ها منتشر شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب یک شایعه انتخاباتی در مورد سید محمد خاتمی

تکذیب یک شایعه انتخاباتی در مورد سید محمد خاتمی