مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 07:102021-02-14ورزشي

توسعه بدمینتون اصفهان موجب توانمندی بدمینتون کشور می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با توجه به ظرفیت استان اصفهان و اعتقاد رییس فدراسیون هر زمان که بدمینتون اصفهان در اوج و قدرت قرار داشته، - ایسنا/اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با توجه به ظرفیت استان اصفهان و اعتقاد رییس فدراسیون هر زمان که بدمینتون اصفهان در اوج و قدرت قرار داشته، بدمینتون کشور نیز روزهای خوبی داشته است.

سیدمحمد طباطبایی امروز (یکشنبه- 26 بهمن ماه) در مجمع انتخابات هیئت بدمینتون استان اصفهان، اظهار کرد: بحث سرپرستی و شیوع ویروس کرونا برنامه های سرپرست هیئت را تحت تاثیر خود قرار داد و اجازه نداد، برنامه های خوبی انجام شود.

وی افزود: بدمینتون استان اصفهان جایگاه ویژه و رفیعی در کشور داشته و فراز و فرودهای طولانی داشته است و یک دوره سرپرستی طولانی و حتی در مقطعی بدون سرپرست بود و این مسئله آسیب های زیادی را به بدمینتون استان وارد کرد.

وی ابرازامیدواری کرد که با کادر جدید، بدمینتون اصفهان به جایگاه خود بازگردد، چراکه ریاست فدراسیون نیز اعتقاد دارد که رشد و توسعه بدمینتون اصفهان برابر با قوی بودن و توانمندی بدمینتون کل کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به سوابق قاری قرآن در پست های اجرایی استان، گفت: امیدواریم در حوزه ورزش نیز شاهد برنامه های خوب رییس جدید باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بدمینتون اصفهان موجب توانمندی بدمینتون کشور می شود

توسعه بدمینتون اصفهان موجب توانمندی بدمینتون کشور می شود