مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 06:552021-02-14اقتصادي

ثبت افزون بر 35میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از ثبت 35 میلیون و 919 هزار و 602 تردد در 10 ماهه سال جاری در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

- ایوب کرد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: بر اساس آمار دریافتی از 80 دستگاه تردد شمارآنلاین نصب شده در محورهای مواصلاتی استان تردد ثبت شده این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 42 میلیون و 897 هزار و 917 تردد کاهش 16 درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه شیوع بیماری کووید 19 بر سفرهای جاده ای تاثیر گذار بوده است، گفت: با توجه در پیش بودن روزهای پایانی سال انتظار می رود با همراهی شهروندان گرامی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا همچنان شاهد کاهش ترددها در راه های ارتباطی باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از نصب و راه اندازی 12 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای مواصلاتی اصلی و شرایانی این استان در سال جاری خبر داد و افزود: در راستای افزایش خدمات رسانی به کاربران جاده ای و بهره وری و کارآیی فعالیت های اداره مدیریت راه های این اداره کل، توسعه سامانه های حمل و نقل هوشمند به ویژه سامانه های ثبت تخلفات تردد و دوربین های نظارت تصویری جاده ای در اولویت قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت افزون بر 35میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

ثبت افزون بر 35میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان