مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 06:252021-02-14سياسي

رونمایی از ترجمه اسپانیایی «انقلاب اسلامی، مبانی و ویژگی ها»


کتاب «انقلاب اسلامی، مبانی و ویژگی ها» نوشته محمد حقی و ترجمه کبری ولدخانی توسط رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا رونمایی شد.

- کتاب انقلاب اسلامی، مبانی و ویژگی ها نوشته محمد حقی و ترجمه کبری ولدخانی توسط رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در اسپانیا، مراسم رونمایی از کتاب انقلاب اسلامی، مبانی و ویژگی ها با حضور سفیر ایران و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا و نیز مهمانانی از جامعه دانشگاهی اسپانیا برگزار شد.

سفیر ایران در اسپانیا در این مراسم ضمن اشاره به ماهیت فرهنگی انقلاب اسلامی ایران از برخی خاطرات مسئولان در دوره پهلوی و نیز سفرای وقت کشورهای آمریکا و انگلیس به عنوان سندهایی برای صحه گذاشتن بر جو سرکوب و خفقان و وضعیت نامطلوب آن دوران در زمینه آزادی نام برد.

قشقاوی تاکید کرد: باید اذعان کرد در مقایسه با آن دوران، انقلاب اسلامی به اهداف خود به ویژه در زمینه های فرهنگی دست پیدا کرده است.

همچنین محمد مهدی احمدی؛ رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا با اشاره آثار انقلاب اسلامی گفت: اصالت دادن به مردم را می توان به عنوان اولین اثر انقلاب اسلامی برشمرد و گفت با ظهور مردم سالاری دینی مردم به عنوان اصل حاکمیتی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از ترجمه اسپانیایی «انقلاب اسلامی، مبانی و ویژگی ها»

رونمایی از ترجمه اسپانیایی «انقلاب اسلامی، مبانی و ویژگی ها»