مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 06:252021-02-14ورزشي

تداوم پیروزی ها و صعود سوهان قم در لیگ آزادگان


تیم فوتبال سوهان محمد قم با کسب سومین پیروزی خود در فصل جاری رقابت های لیگ آزادگان در جدول رده بندی گروه دوم این مسابقات موقعیت خود را بهبود بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال سوهان محمد قم در هفته هفتم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال ایران جام آزادگان پنجمین بازی این فصل خود را در میهمانی تیم شاهین تهران انجام داد، در حالی که شاهینی ها یکی از تیم های بالای جدول بودند و بردن این تیم کار سختی بود اما سوهان محمد قم با ارائه یک بازی حساب شده یک بر صفر به برتری رسید.

در دقیقه پنجم این مسابقه داور خطای محمدرضا وفایی سنگربان سوهان محمد را اعلام کرد ولی وفایی این پنالتی را گرفت و اجازه نداد دروازه تیمش باز شود، در ادامه این حبیب سعادتی بود که در میانه های نیمه نخست توانست دروازه حریف را گشوده و تک برای رسیدن به رتبه های بالاتر جدول رده بندی این گروه دارد به ویژه اینکه نماینده قم باید 28 بهمن در قم با شهروند رامسر تیم رده چهارم جدول دیدار کند.

در جدول رده بندی گروه دوم از مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان تا پایان هفته هفتم و با در نظر گرفتن اینکه اکثر تیم ها یک یا دو بازی کمتر انجام داده اند، تیم های شهید اورکی اسلامشهر و ستارگان مردان پاشا هر دو از 6 بازی با 13 امتیاز بر حسب تفاضل گل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم پیروزی ها و صعود سوهان قم در لیگ آزادگان

تداوم پیروزی ها و صعود سوهان قم در لیگ آزادگان