مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 05:352021-02-14ورزشي

وقتی جان مسافران یک هواپیما برای مربی استقلال اهمیت ندارد!


با وجود سخت گیری های ابتدایی در خصوص ارائه نتایج تست کرونا تیم ها در لیگ برتر اما یکی از مربیان استقلال در حالی که مشکوک به کرونا بود و در نهایت تست او هم مثبت شد به راحتی با هواپیما سفر کرد و جان افراد دیگری را به خطر انداخت.

- جی پلاس ؛ قبل از دیدار سپاهان و استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، علی اصغر قربانعلی پور مربی آبی ها به علت ابتلا به کرونا اردوی این تیم را ترک کرد.

البته او همراه با کارون استقلال به اصفهان رفت اما شب قبل از بازی به تهران برگشت و بعد از اخذ تست کرونا از او مشخص شد این مربی نیز به این ویروس مبتلا شده است.

خبرآنلاین نوشت؛ نکته تعجب برانگیز این است که در فصل پیش و اوایل لیگ بیستم تست کرونا از همه تیم ها براساس برنامه زمانی گرفته می شد و قبل از هربازی نتیجه آزمایش های یک تیم رسانه ای نیز می شد اما مشخص نیست که قربانعلی پور چگونه 48 ساعت قبل از بازی نتیجه تستش مشخص نشد و کمتر از 24 ساعت مانده به دیدار برابر سپاهان به تهران بازمی گردد و تست می دهد؟! باشگاه هایی که میلیاردها پول به بازیکنانشان می دهند حتی برای حفظ جان تیم خود و حریف هیچ اهمیتی قائل نیستند و مهم ترین کار ممکن یعنی تست کرونا را انجام نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی جان مسافران یک هواپیما برای مربی استقلال اهمیت ندارد!

وقتی جان مسافران یک هواپیما برای مربی استقلال اهمیت ندارد!