مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 05:352021-02-14اجتماعي

23 کیلومتر از راه های روستایی بوکان آسفالت می شود


سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بوکان گفت: نزدیک به 23 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان در قالب طرح ملی ابرار آسفالت می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بوکان گفت: نزدیک به 23 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان در قالب طرح ملی ابرار آسفالت می شود.

هاوری شمس الهی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به پروژه های آسفالت راه های روستایی این شهرستان گفت: آسفالت راه روستایی تمبه - قالو به طول 6 کیلومتر و نیز پروژه های آسفالت راههای روستایی در شش محور دیگر شامل تکمیل راه روستایی چهار دیوار - کوکه به طول 7/5 کیلومتر ، قورمیش - گل تپه به طول 0/5 کیلومتر، ترکمان کندی به طول 0/8 کیلومتر ، قلعه تپه به طول 3/1 کیلومتر ، سرد کوهستان به طول 2 کیلومتر ،و دوکچی به طول 3 کیلومتر در قالب طرح ابرار اتمام و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود : با اجرای نزدیک به 23 کیلومتر آسفالت راه روستایی در قالب طرح ملی ابرار 325 خانوار روستایی این شهرستان به راه آسفالته مناسب دسترسی خواهند داشت و درصد برخورداری خانوار روستایی از راه آسفالته به 87 درصد می رسد.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن شرایط آب و هوایی و نیز تامین قیر مورد نیاز آسفالت پروژه های راه روستایی شاهد بهره برداری از آنها بعنوان گامی سازنده در جهت محرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 کیلومتر از راه های روستایی بوکان آسفالت می شود

23 کیلومتر از راه های روستایی بوکان آسفالت می شود