مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 05:202021-02-14پزشكي

آژیر خطر ورود موج چهارم کرونا به کشور/ بی توجهی به کووید19 در آستانه نوروز


با نزدیک شدن نوروز، با گشتی در برخی اماکن و بازارها و می بینیم برخی افراد نه تنها خود را در معرض خطر کرونا قرار می دهند که حضور پرمخاطره آن ها، - گروه سلامت خبرگزاری فارس - محمد رضازاده: سخت گیری های وزارت بهداشت و ایجاد قوانین و مقررات منع آمد و شد شبانه و توجه بیش از پیش مردم به پروتکل های بهداشتی باعث شد تا فرصتی برای تنفس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، متأسفانه در روزهای اخیر شاهد روند رو به رشد مبتلایان و بستری بیماران در بیمارستان ها هستیم که به گفته مسوولان اگر این روند ادامه داشته باشد کشور به سمت موج چهارم بیماری پیش خواهد رفت.

*کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درباره آخرین وضعیت میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور به فارس گفت: کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام استان های کشور مشاهده می شود و این زنگ خطری برای هفته های پیش رو است.

در همه ماه های اخیر ثابت شده که رابطه مستقیمی میان کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی و افزایش موارد ابتلا و پس از آن بستری و فوت به علت کووید 19 وجود دارد.

فقط در بازه زمانی 15 تا 24 بهمن ماه، بیش از 2 هزار نانوایی، 771 رستوران، 422 فروشگاه زنجیره ای در میان اماکن عمومی برای عدم رعایت پروتکل های بهداشتی اخطار دریافت کرده و به مراجع قضایی معر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژیر خطر ورود موج چهارم کرونا به کشور/ بی توجهی به کووید19 در آستانه نوروز

آژیر خطر ورود موج چهارم کرونا به کشور/ بی توجهی به کووید19 در آستانه نوروز