مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 04:352021-02-14اجتماعي

پیش بینی کاهش محسوس دما در دشت کاشان


تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار طی روزهای آینده در مناطق مختلف شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار طی روزهای آینده در مناطق مختلف شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل است.

عباس ارغوانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پدیده غالب جوی در آسمان بسیاری از مناطق دشت کاشان برای روزهای یکشنبه و دوشنبه صاف همراه با وزش باد و برای روز سه شنبه صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود، اما روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هوا ابری، همراه با وزش باد شدید و بارش پراکنده خواهد بود.

وی افزود: هوای دشت کاشان در روزهای جمعه و شنبه به صورت صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود ضمن اینکه رطوبت هوا از 40 درجه در روز یکشنبه به 65 درجه در روز پنجشنبه خواهد رسید و بعد از آن کاهش خواهد یافت.

رییس اداره هواشناسی کاشان، تصریح کرد: به کشاورزان توصیه می شود، در مکان هایی که درختان بیدمشک به شکوفه نشسته است با توجه به کاهش شدید دما در آخر هفته نسبت به برداشت شکوفه اقدام کنند.

وی با اشاره به 11 درجه کاهش دما تاکید کرد: با توجه به این کاهش دما، باغداران نیز نسبت به رنگ آمیزی تنه درختان با استفاده از ترکیب رنگ سفید پلاستیک و مخلوط بوردو جهت محافظت تنه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کاهش محسوس دما در دشت کاشان

پیش بینی کاهش محسوس دما در دشت کاشان