مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 04:252021-02-14سياسي

استارتاپ های حوزه کسب و کارهای قرآنی معرفی می شود


«نگاه نو» رادیو قرآن برنامه ای با رویکرد کارآفرینی و نوآوری است که طی آن به معرفی کسب و کارهای نوپای حوزه قرآن پرداخته می شود.

- نگاه نو رادیو قرآن برنامه ای با رویکرد کارآفرینی و نوآوری است که طی آن به معرفی کسب و کارهای نوپای حوزه قرآن پرداخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نگاه نو عنوان برنامه جدید رادیو قرآن است که طی آن به معرفی استارتاپ ها در حوزه کسب و کارهای قرآنی و معرفی کسب وکارهای نوپا در حوزه قرآنی و اسلامی می پردازد.

این برنامه با حضور کارشناسانی همراه است که درباره فعالیت های اختصاصی با موضوع برنامه توضیحاتی می دهند و درباره راه اندازی این گونه استارتاپ ها، مخاطبان را راهنمایی می کنند.

این برنامه با هدف معرفی استارتاپ های قرآنی و نهادهای حمایت کننده این استارتاپ ها چون معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز رشد سازمان فعالیت های قرآنی دانشگاهیان کشور (جهاد دانشگاهی) و نحوه حمایت آنها، به روی آنتن می رود.

یادآور می شود، برنامه نگاه نو از سوی گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن به صورت تولیدی به مدت 30 دقیقه به تهیه کنندگی مونا توسلی و اجرای جواد نصیری، کارشناسی محمدمهدی مهدی خواه و همچنین گویندگی فریال ترکاشوند پنجشنبه های هر هفته، ساعت 15:15 باقریان از موج اف ام ردیف 100 به سمع مخاطبان رادیو قرآن می رسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارتاپ های حوزه کسب و کارهای قرآنی معرفی می شود

استارتاپ های حوزه کسب و کارهای قرآنی معرفی می شود