مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 04:252021-02-14ورزشي

وزنه برداران جانباز و معلول با دست پُر از توکیو باز می گردند


سرمربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان با تاکید بر آمادگی شاگردانش گفت: وضعیت ملی پوشان به گونه ای است که انتظار داریم با دست پُر پارالمپیک توکیو را به پایان برسانند.

- علی اصغر رواسی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان که در جزیره کیش در حال پیگیری است توضیح داد و گفت: این اردو از دوم بهمن ماه با حضور تمام وزنه بردارانی که برای حضور در بازی های پارالمپیک توکیو کسب کرده اند، آغاز شد.

البته روح الله رستمی به دلیل برخی مشکلات در این اردو غایب بود و در تهران تمریناتش را پیگیری کرد اما از اردوی آینده قطعاً وی را هم در اختیار خواهیم داشت.

وی ادامه داد: به غیر از روح الله رستمی دیگر وزنه برداران صاحب سهمیه پارالمپیک در اردوی کیش شرکت داشتند و تمرینات شان را دنبال کردند.

این اردو امروز (یکشنبه) برای نادر مرادی، امیر جعفری و منصور پورمیرزایی به پایان می رسد اما تمرینات حامد صلحی پور و سامان رضی تا 30 بهمن ماه زیر نظر مربی تیم ملی ادامه خواهد داشت.

تمرینات اضافه این دو نفر بنا به خواسته خودشان انجام می شود.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان در مورد وضعیت آمادگی ملی پوشان این تیم پس از دو مرحله اردوی آماده سازی خاطرنشان کرد: آمادگی ملی پوشان به نسبت قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزنه برداران جانباز و معلول با دست پُر از توکیو باز می گردند

وزنه برداران جانباز و معلول با دست پُر از توکیو باز می گردند