مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 03:002021-02-13سياسي

مهم ترین ابزار شناسایی بسترهای فساد زا، مشارکت مردم است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: رویکرد مهم سند تحول قوه قضاییه شناسایی بسترهای فساد زا و مهم ترین ابزار تحقق آن مشارکت مردم است.

- ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: رویکرد مهم سند تحول قوه قضاییه شناسایی بسترهای فساد زا و مهم ترین ابزار تحقق آن مشارکت مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان سیدمهدی قویدل در گفت و گوی رسانه ای اظهار کرد: یکی از مهم ترین وظایف قوه قضاییه مبحث پیشگیری است که از 10 سال پیش به صورت جدی و ضابطه مند، معاونت پیشگیری از وقوع جرم در قوه قضاییه نهادینه شده و برنامه های آن در دستور کار قرار گرفت در حالی که قبل از آن اغلب عدالت کیفری مدنظر بود بطوریکه به اقدامات بازدارنده، سلبی و مجازاتی بیشتر توجه می شد.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) پیشگیری و مشارکت مردم را بسیار مورد تاکید قرار داده اند، افزود: در سند تحول دستگاه قضایی نیز یکی از موارد بسیار حائز اهمیت رویکرد مشارکت جو و مردم محور است، به همین دلیل در این سند به دستورالعمل نحوه تعامل و مشارکت نهادهای مردمی با دستگاه قضایی توجه ویژه ای شده است چراکه این دستورالعمل درخصوص جلب مشارکت های مردمی تدوین و ابلاغ شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین ابزار شناسایی بسترهای فساد زا، مشارکت مردم است

مهم ترین ابزار شناسایی بسترهای فساد زا، مشارکت مردم است