مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 01:302021-02-13بين الملل

هشدار درباره دعوت حامیان ترامپ به خشونت علیه استیضاح کنندگان وی


یک سازمان امنیتی آمریکایی هشدار داد حامیان افراطی و تندرو رییس جمهور سابق این کشور خواستار برخورد خشن با قانونگذاران جمهوری خواه و دموکراتی هستند که به محکومیت او رأی دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با شکست خوردن تلاش های نمایندگان دموکرات برای نشان دادن خطر محکوم نشدن دونالد ترامپ رییس جمهور سابق این کشور در دادگاه استیضاح، کارشناسان امنیتی درباره خطری که استیضاح کنندگان ترامپ را تهدید می کند هشدار داد.

یک سازمان غیر دولتی و امنیتی در آمریکا، موسوم به گروه اطلاعاتی سایت (SITE) بامداد یکشنبه بعد از تبرئه شدن ترامپ در دادگاه استیضاح، هشدار داد که حامیان افراطی او به دنبال برخورد خشن با رأی دهندگان به استیضاح ترامپ هستند.

ریتا کاتز مدیر صهیونیست این سازمان امنیتی-اطلاعاتی، در در جریان پنجمین روز بررسی دومین استیضاح رییس جمهور سابق این کشور، او را از اتهامات تبرئه کردند.

کاتز با نقل قول از حامیان افراطی و خشن ترامپ، ادامه داد: آنها می گویند که برخی از آنها را باید به دلیل خیانت، تنبیه کرد و نهایتاََ در انظار عمومی اعدام نمود! این میراث دوره ترامپ است .

وی در توییت دیگری افزود: این اظهارات، اثباتی بر عواقبی هستند که تبرئه [ترامپ] در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره دعوت حامیان ترامپ به خشونت علیه استیضاح کنندگان وی

هشدار درباره دعوت حامیان ترامپ به خشونت علیه استیضاح کنندگان وی