مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 21:152021-02-13فرهنگي

زمزمه دیوان شعر پدربزرگم مرا قصه گو کرد/ قصه گویی یک ابزار تربیتی


سیده زهره تفریشی بانوی موفق قصه گویی همدنی که به عضویت افتخاری دانشکده هنر دانشگاه برلین درآمده است ضمن اینکه قصه گویی را یک ابزار تربیتی مهم می داند، - خبرگزاری فارس ـ همدان، دانشکده هنر دانشگاه برلین ضمن ارج نهادن به فعالیت های فرهنگی و هنری بانوی همدانی سیده زهره تفریشی، با عضویت افتخاری او در دانشکده هنر دانشگاه برلین، زمینه آشنایی مردم دو کشور را با ادبیات نمایشی و قصه ها فراهم کرده است، تفریشی که به عنوان قصه گو در میان کودکان و نوجوانان شناخته شده است و در زمینه قصه گویی مذهبی طرحی نو در انداخته است به عنوان مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر لالجین فعالیت می کند.

وی در حال نگارش دو کتاب با عناوین فرزانه، کفش هایی که تا همیشه نو ماند و کتاب بررسی تطبیقی سیر تاریخی قصه در ایران و آلمان است.

کتاب فرزانه، کفش هایی که تا همیشه نو ماند روایت زندگی دختری به نام فرزانه است که در کودکی به دلیل بیماری دچار فلج می شود و داستان زندگی اش به نوعی دیگر رقم می خورد.

به طوری که تا آخرین لحظه زندگی اش امید برخواستن و پوشیدن کفش های نو که همیشه برایش آماده بود را داشت.

کتاب بررسی تطبیقی سیر تاریخی قصه در ایران و آلمان اولین کتاب مدون در زمینه قصه است که با رویکرد علمی به بررسی زمینه های قصه نویسی و قصه گویی در طول تاریخ دو ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمزمه دیوان شعر پدربزرگم مرا قصه گو کرد/ قصه گویی یک ابزار تربیتی

زمزمه دیوان شعر پدربزرگم مرا قصه گو کرد/ قصه گویی یک ابزار تربیتی