مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 15:552021-02-13اقتصادي

طرح توسکا سهولت و سرعت را در بهره مندی از تسهیلات بانکی به دنبال می آورد


مدیرعامل بانک توسعه تعاون همزمان با آغاز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جزییات طرح تسهیلاتی تازه این بانک با عنوان طرح توسکا را تشریح کرد.

- مدیرعامل بانک توسعه تعاون همزمان با آغاز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جزییات طرح تسهیلاتی تازه این بانک با عنوان طرح توسکا را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، حجت اله مهدیان در آیین گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: با توجه به شرایط ویژه اقتصادی و ضرورت پاسخ گویی به هنگام و متناسب به نیازهای مشتریان، طرح ویژه ای با عنوان طرح توسکا در بانک توسعه تعاون تعریف شده که بر اساس آن به دنبال افزایش مؤثر ظرفیت در ارائه تسهیلات متنوع به متقاضیان هستیم.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون در تشریح جزییات طرح توسکا گفت: این طرح با تمرکز بر افزایش رضایتمندی مشتریان و با هدف گردش مناسب و موثر منابع در بانک به نفع عموم مشتریان تعریف شده است.

وی در همین رابطه افزود: سپرده گذاران در طرح توسکا می توانند علاوه بر دریافت حداکثر 7 درصد سود ناشی از سپردهŽگذاری ، از تسهیلات اعتباری بانک نیز به صورت ویژه و سریع بهره مند شوند.

مهدیان خاطر نشان ساخت: این طرح به گونه ای طراحی شده که نرخ تسهیلات اعتباری ارائه شده بر اساس گردش سپرده و متناسب با سود سپرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسکا سهولت و سرعت را در بهره مندی از تسهیلات بانکی به دنبال می آورد

طرح توسکا سهولت و سرعت را در بهره مندی از تسهیلات بانکی به دنبال می آورد