مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 15:452021-02-13ورزشي

امیدوارم سال آینده هر 14 تیم شانس حضور در پلی آف را داشته باشند!


مرتضی عهدی پس از پیروزی تیمش مقابل خاتم اردکان گفت: امیدوارم سال آینده شرایطی پیش آید که هر 14 تیم حاضر در مسابقات به مرحله پلی آف صعود کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم پیکان با نتیجه سه بر صفر تیم خاتم اردکان را از پیش رو برداشت.

مرتضی عهدی سرمربی تیم والیبال پیکان تهران پس از پیروزی تیمش مقابل خاتم اردکان گفت: با توجه به بازی همزمان مان با تیم گنبد به پیروزی نیاز داشتیم اما ظاهراً تیم گنبد حریف را شکست داده و به پلی آف صعود کرده دیگر شانسی برای صعود به پلی آف نداریم.

وی در ادامه تاکید کرد: در ابتدای سال جلسه ای برگزار شد و تصمیم بر این گرفته شد که هشت تیم بالای جدول پس از پایان مرحله گروهی به پلی آف صعود کنند اما صحبت من این است که مرحله پلی آف شانس و فرصت دوباره ای را به تیم ها بدهد برخی از تیم ها در مرحله گروهی دچار مشکلاتی شدند و با مبتلا شدند و نتوانستیم شرایط خوبی را به دست آوریم.

عهدی ادامه داد: اگر شرایط به گونه ای بود که هر 14 تیم حاضر در مسابقات شانس حضور در پلی آف را داشتند شرایط بهتری رقم می خورد، امیدوارم سال آینده این اتفاق رخ دهد و هر 14 تیم به پلی آف صعود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم سال آینده هر 14 تیم شانس حضور در پلی آف را داشته باشند!

امیدوارم سال آینده هر 14 تیم شانس حضور در پلی آف را داشته باشند!