مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 14:302021-02-13اقتصادي

23 میلیارد تومان زکات در استان سمنان جمع آوری شد


قائم مقام کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه در 9ماه ابتدای سال جاری 23میلیارد و 208میلیون تومان زکات در استان جمع آوری شد، گفت: 343 عامل افتخاری برای ترویج فرهنگ زکات همکاری کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد قوسی بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه 343 عامل افتخاری برای ترویج فرهنگ پرداخت زکات و جمع آوری آن در سطح استان همکاری کردند، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 23 میلیارد و 208 میلیون تومان زکات در استان جمع آوری شده است.

وی بابیان اینکه 85 درصد زکات صرف امور محرومین شده است، تصریح کرد: 15 از این مبلغ درصد برای اجرای پروژه ای عام المنفعه اختصاص یافت.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر اینکه 349 روستا در استان وجود دارد که 186 روستای آن دارای اقلام مشمول زکات است و در این فریضه الهی مشارکت کردند، افزود: در این مدت دو میلیارد و 691 میلیون تومان زکات واجب جمع آوری شده است.

قوسی با اشاره به ضرورت مشارکت مردم برای پرداخت زکات بیان کرد: تعدیل ثروت، ایجاد اشتغال، فقرزدایی در جامعه، بیمه شدن اموال پرداخت کننده زکات، تقرب به خداوند ازجمله آثار اجتماعی و فردی عمل به این فریضه الهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 میلیارد تومان زکات در استان سمنان جمع آوری شد

23 میلیارد تومان زکات در استان سمنان جمع آوری شد