مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 13:552021-02-13اقتصادي

رونمایی از چند پروژه شستا؛ از راه اندازی سامانه سیمان یاب تا ارتقای فناوری رایتل


چند پروژه و محصول جدید هولدینگ های زیرمجموعه شستا از جمله ارتقای فناوری 1000 سایت به نسل اینترنت 4.

5G توسط شرکت رایتل، راه اندازی سامانه سیمان یاب توسط شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین و دو محصول پارچه کیسه هوا (ایربگ) و پلی امید شرکت نخ تایر شستا توسط هولدینگ .

- رونمایی از چند پروژه شستا؛ از راه اندازی سامانه سیمان یاب تا ارتقای فناوری رایتل چند پروژه و محصول جدید هولدینگ های زیرمجموعه شستا از جمله ارتقای فناوری 1000 سایت به نسل اینترنت 4.

5G توسط شرکت رایتل، راه اندازی سامانه سیمان یاب توسط شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین و دو محصول پارچه کیسه هوا (ایربگ) و پلی امید شرکت نخ تایر شستا توسط هولدینگ تاپیکو امروز به بهره برداری رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یاسر رضاخواه، مدیرعامل رایتل در مراسم رونمایی از قریب 200 محصول جدید و افتتاح بیش از 14 پروژه بازسازی توسعه ای شستا که در مجموعه تلاش وزارت رفاه برگزار شد به اعلام جزییات پروژه ارتقای فناوری 1000 سایت از تکنولوژی 4G به LTE توسط رایتل پراخت.

وی با بیان اینکه هدف ما این بود که سرعت شبکه رایتل را با توجه به اینکه کرونا باعث افزایش ترافیک شده بود بالا ببریم تا مردم خدماتی چون دورکاری و شرکت در کلاس ها و غیره را با سرویس خوبی دریافت کنند گفت: رایتل اولین اپراتوری بود که اینترنت نسل سه را آورد ولی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از چند پروژه شستا؛ از راه اندازی سامانه سیمان یاب تا ارتقای فناوری رایتل

رونمایی از چند پروژه شستا؛ از راه اندازی سامانه سیمان یاب تا ارتقای فناوری رایتل