مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 12:402021-02-13اقتصادي

450 کیلومتر لوله گذاری گاز در استان اصفهان انجام شد


مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: توسعه شبکه گاز رسانی در تمام شهرهای استان اصفهان ادامه دارد و از ابتدای امسال تاکنون بیش از 450 کیلومتر لوله گذاری در نقاط مختلف انجام شده است.

- سید مصطفی علوی، امروز (شنبه - 25 بهمن ماه) در آیین افتتاح ساختمان جدید اداره گاز چادگان، اظهار کرد: توسعه گاز رسانی در تمام شهرهای استان ادامه دارد و از ابتدای امسال تاکنون بیش از 450 کیلومتر لوله گذاری در نقاط مختلف داشته ایم که از این مقدار نزدیک به 22 کیلومتر آن در شهرستان چادگان اجرایی شده است.

وی افزود: طرح توسعه در حوزه گاز با اولویت بخش خانگی در استان ادامه دارد و شهرستان چادگان با داشتن بیش از 14000 مشترک در رتبه قابل قبولی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: امسال در زمستان با توجه به افت فشار و افزایش مصرف گاز در بحث خانگی مجبور به محدودیت در حوزه صنایع شدیم که امیدواریم با استانداردهایی که نظام مهندسی ساختمان در بحث عایق کاری ایجاد می کند مانع از هدر رفت انرژی شویم.

هر خانواده چادگانی در سال 3000 مترمکعب گاز مصرف می کند همچنین فرماندار چادگان در این آیین با تأکید بر رعایت مصرف گاز در بخش خانگی و اداری گفت: مصرف گاز در چادگان در طول سال، نزدیک به 50 میلیون مترمکعب است که با توجه به وجود 15000 مشترک، به طور متوسط هر خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

450 کیلومتر لوله گذاری گاز در استان اصفهان انجام شد

450 کیلومتر لوله گذاری گاز در استان اصفهان انجام شد