مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 12:152021-02-13سياسي

همکاری های علمی دانشگاه سمنان و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گسترش می یابد


به منظور توسعه همکاریهای علمی دو جانبه و ارتقاء سطح تعاملات علمی و بهره گیری بهینه از امکانات موجود در جهت تحقق اهداف مشترک تفاهم نامه همکاری بین  پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دانشگاه سمنان امضا و مبادله شد .

- ایسنا/سمنان به منظور توسعه همکاریهای علمی دو جانبه و ارتقاء سطح تعاملات علمی و بهره گیری بهینه از امکانات موجود در جهت تحقق اهداف مشترک تفاهم نامه همکاری بین  پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دانشگاه سمنان امضا و مبادله شد .

این تفاهم نامه به امضای دکتر مسعود نصیری زرندی رییس دانشگاه سمنان و حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی محمد حکیمیان رییس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه رسید .

این تفاهم با تأکید بر استفاده مؤثر و نظام مند از یافته های پژوهشی با رویکرد اسلامی در رشته های مختلف علوم انسانی، توسعه همکاری های پژوهشگاه و دانشگاه در معرفی و استفاده هدفمند و مطلوب از متون تولید شده در حوزه های علوم انسانی و اجتماعی با رویکرد اسلامی را در برنامه های پژوهشی و آموزشی جاری در راستای اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بحث اسلامی شدن دانشگاه ها و متون درسی در اولویت قرار داده است همچنین براساس این تفاهم نامه مقرر شده است تا پژوهشگاه و دانشگاه در نخستین گام، طرح پژوهشی با موضوع مطالعه تحلیلی- تطبیقی احاله در حقوق موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های علمی دانشگاه سمنان و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گسترش می یابد

همکاری های علمی دانشگاه سمنان و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گسترش می یابد