مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 11:452021-02-13سياسي

آموزش تخصصی قرآن کریم ویژه نوجوانان اهل سنت در گنبدکاووس برگزار می شود


رییس مرکز بزرگ اسلامی گنبدکاووس گفت: دوره آموزش تخصصی قرآن کریم ویژه حافظان نوجوان اهل سنت با حضور قاریان بین المللی برگزار می شود.

- علیرضا شابدین امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: یکی از اهداف و رسالت بزرگ مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور اهتمام ویژه به مباحث و معارف قرآنی و برگزاری دوره های آموزش تخصصی تربیت مربی و محفل انس با قرآن است.

وی تصریح کرد: پرورش مربی زبده و توانمندسازی حافظان و قاریان اهل سنت از اهداف این مرکز بزرگ اسلامی در راستای توجه به کتاب آسمانی و معارف قرآنی است.

رییس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر در راستای این اهداف محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی و چهره های قرآنی استان در گنبدکاووس و شرق استان برگزار شد.

وی ادامه داد: دوره آموزش تخصصی صوت و لحن قرآن ویژه حافظان نوجوان اهل سنت با حضور قاری بین المللی و استاد برجسته کشور آقای احمد ابوالقاسمی در روزهای 25 و 26 بهمن ماه امسال در دارالقران امام شاطبی گنبدکاووس برگزار می شود.

شابدین گفت: با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور روز شنبه 25 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی و استانی در امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش تخصصی قرآن کریم ویژه نوجوانان اهل سنت در گنبدکاووس برگزار می شود

آموزش تخصصی قرآن کریم ویژه نوجوانان اهل سنت در گنبدکاووس برگزار می شود