مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 11:102021-02-13سياسي

اخطار استاندار به کاندیداهای انتخابات/کلیپ هایی که همه را گیج کرده است


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات میان دوره ای قرار است برگزار شود شبی بیست تجمع برگزار می شود همین جا مصوب می کنیم آقایانی که رعایت نمی کنند با آنها برخورد شود اصولگرا و اصلاح طلب برای ما فرقی ندارد با کسی که زندگی را برای مردم سخت می کند باید برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج حسین کلانتری در یکصد و پانزدهمین نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شرایط دنیا نگران کننده است و در کشور بیش از 58 هزار نفر فوت کرده اند همه تلاش می کنند واکسیناسیون هم شروع شده که واکسنی اضطرای است و فرایند صد درصد استاندارد را ندارد.

وی گفت: در کشور ما هم اقدامات لازم صورت گرفته وضعیت بعضی از شهرها آبی است باید تلاش کنیم تا به سمت سفید حرکت کنند دستورالعمل ها در خیلی از مناطق استان ما رعایت نمی شود کلیپ هایی از عروسی ها و عزاداری ها داریم که با دیدن آن در کشور همه را گیج کرده است.

این مسئول گفت: باید کمیته شهرستان ها از این مشکل پیشگیری کنند بانک و بنیاد مسکن و سایرین باید پیشگیری کنند به دنبال ترساندن مردم نیستیم و هدف این بود که اصناف مختلف کار کنند و شرایط را برای مردم راحت تر کنیم هنوز کرونا تمام نشده و به صورت وحشتناک در حال گرفتن جان مردم است به یکباره تا 9 شهر خوزستان قرمز شد و باید به این سمت نرویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار استاندار به کاندیداهای انتخابات/کلیپ هایی که همه را گیج کرده است

اخطار استاندار به کاندیداهای انتخابات/کلیپ هایی که همه را گیج کرده است