مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 11:102021-02-13پزشكي

مشاوره روانشناسی آنلاین راه حلِ زندگی در قرنطینه!


اگر یک سال پیش می گفتند قرار است از این به بعد در دنیایی شیشه ای زندگی کنیم که ارتباط با بیرون و دیگر انسان ها به حداقل می رسد، خنده امان می گرفت.

- دنیای واقعی ما، زودتر از آنچه که پیش بینی میشد، به دنیایی ویژوال (مجازی) تبدیل شده است؛ شغل آنلاین و دورکاری، دید و بازدیدها و دورهمی های آنلاین، جلسات کاری آنلاین، خرید آنلاین، بازی آنلاین، آموزش آنلاین، مدرسه آنلاین، پزشک آنلاین، درمان آنلاین و خلاصه هرآنچه که می شود و خانه نشینی اجباری مردم، بسیاری از افراد در آن طرف دنیا به دنبال مشاوران آنلاینی بودند که بتوانند مشکلشان را حل کنند.

کاری که چند سالی ست در سیمیاروم در حال انجام است.

مشاوره روانشناسی آنلاین چیست مشاوره آنلاین که به عنوان درمان الکترونیکی، مشاوره الکترونیکی، دوردرمانی یا مشاوره اینترنتی نیز شناخته می شود، شامل ارایه خدمات بهداشت روان و پشتیبانی آن از طریق اینترنت است.

این مشاوره می تواند از طریق ایمیل، پیام کوتاه، کنفرانس ویدیویی، چت آنلاین، پیام رسان های اینترنتی یا تلفن اینترنتی باشد.

این نوع درمان محدودیت هایی دارد، اما با توجه به اقتضائات دنیای امروز، به سرعت در حال تبدیل شدن به یک منبع مهم برای تعداد زیادی از کاربران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوره روانشناسی آنلاین راه حلِ زندگی در قرنطینه!

مشاوره روانشناسی آنلاین راه حلِ زندگی در قرنطینه!