مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-13سياسي

سند کاهش خطرپذیری بلایا در محلات تهران طرح برتر جایزه بین المللی


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از انتخاب طرح سند کاهش خطرپذیری بلایا در محلات شهر تهران به عنوان طرح برتر و شایسته تقدیر در پنجمین دوره جایزه بین المللی گوانجو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، رضا کرمی محمدی درباره سند کاهش خطرپذیری بلایا در محلات تهران اظهارداشت: در نتایج اولیه پنجمین دوره جایزه بین المللی گوانجو، که یکی از معتبرترین رویدادها در حوزه نوآوری شهری است، طرح سند کاهش خطرپذیری بلایا در محلات شهر تهران در لیست طرح های برتر و شایسته تقدیر این جشنواره قرار گرفت.

  کرمی محمدی افزود: در این دوره 273 طرح از 175 شهر و 60 کشور ارسال شده بود که از میان تمام طرح های ارسالی از ایران طرح سند کاهش خطرپذیری بلایا در محلات شهر تهران ، در لیست طرح های برتر و شایسته تقدیر این جشنواره قرار گرفت و در مجموع 45 طرح در این جشنواره شایسته تقدیر شناخته شد.

  رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: این جایزه جهانی مورد حمایت شهر گوانجو چین، سازمان شهرهای متحد و دولت های محلی (UCLG) و سازمان کلانشهرهای مهم جهان (Metropolis) و همچنین همکاری شبکه جهانی دولت های محلی حامی پایداری و گروه شهرهای C40 قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند کاهش خطرپذیری بلایا در محلات تهران طرح برتر جایزه بین المللی

سند کاهش خطرپذیری بلایا در محلات تهران طرح برتر جایزه بین المللی