مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-13دانش

دانشگاه های اصفهان در نظام رتبه بندی وبومتریکس اسپانیا 2021


بر اساس تازه ترین داده های مجله تحلیلی خبری یو.

اس.

نیوز اند ورلد ریپورت در سال 2021، دانشگاه های صنعتی اصفهان، علوم پزشکی اصفهان، کاشان، دانشگاه اصفهان و واحدهای نجف آباد، - ایسنا/اصفهان بر اساس تازه ترین داده های مجله تحلیلی خبری یو.

اس.

نیوز اند ورلد ریپورت در سال 2021، دانشگاه های صنعتی اصفهان، علوم پزشکی اصفهان، کاشان، دانشگاه اصفهان و واحدهای نجف آباد، اصفهان و خمینی شهر از دانشگاه آزاد اسلامی در میان برترین دانشگاه های جهان قرار گرفتند.

در این رتبه بندی، اطلاعات تقریبا 1500 دانشگاه از 86 کشور در 13 متغیر مختلف شامل عملکرد تحقیقات دانشگاهی و اعتبار جهانی و منطقه ای آنها اندازه گیری می شود.

از جمله معیارهای سنجش می توان به اعتبار جهانی تحقیقات، حجم و کیفیت انتشارات از سوی دانشجویان و اساتید و همکاری های تحقیقاتی بین المللی اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وبسایت usnews ، این رتبه بندی از سه شاخص اصلی Impact (تعداد لینک های ورودی یا برگشتی شناسایی شده توسط موتورهای جستجوگر)، Openness (تعداد ارجاعات مقالات 210 نویسنده برتر دانشگاه بر اساس پروفایل گوگل اسکولار) و Excellence (تعداد مقالات دانشگاه که بیشترین ارجاع را داشته اند) برای رتبه بندی دانشگاه ها استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های اصفهان در نظام رتبه بندی وبومتریکس اسپانیا 2021

دانشگاه های اصفهان در نظام رتبه بندی وبومتریکس اسپانیا 2021