مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-13سياسي

سخنان روسای قوای سه گانه عراق در بزرگداشت روز شهید


روسای قوای سه گانه عراق در مراسم بزرگداشت روز شهید ضمن بزرگداشت جایگاه دینی، ملی و سیاسی شهید آیت الله «سیدمحمدباقر الحکیم»،به تشریح مواضع خود در قبال مسائل مهم روز عراق و منطقه پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در مراسم صبح امروز در دفتر جریان حکمت ملی که به مناسبت روز شهید عراق و سالروز شهادت آیت الله سیدمحمدباقر الحکیم برگزار شد، علاوه بر سید عمار الحکیم رییس این جریان(+ )، روسای قوای سه گانه عراق نیز در حضور شماری از نخبگان سیاسی و دیپلماتیک سخنرانی کردند.

      تاکید برهم صالح بر بازبینی روند سیاسی کشور و ایجاد اصلاحات به نوشته دفتر رسانه ای جریان حکمت ملی عراق در ایران، برهم صالح رییس جمهور عراق در این مراسم  شهید الحکیم را ستونی بلند و رهبر ملی ویژه و انسانی شرافت مند که نقش بزرگی در رها کردن ملت عراق از استبداد و سرکوب و کشتار داشت، خواند.

وی گفت که شهید الحکیم از مهم ترین کسانی بود که با استبداد جنگید و برای تثبیت شراکت ملی تلاش کرد و فقیهی بزرگ در میدان سیاست و علم بود.

  رییس جمهور عراق همچنین یاد شهیدان صدر و همه شهدای قربانی استبداد و تروریسم و همچنین نقش سرنوشت ساز عزیز عراق مرحوم سیدعبدالعزیز حکیم را در مبارزه با تروریسم و ساخت نهاد سیاسی در کشور گرامی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان روسای قوای سه گانه عراق در بزرگداشت روز شهید

سخنان روسای قوای سه گانه عراق در بزرگداشت روز شهید