مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 10:352021-02-13پزشكي

تکمیل ظرفیت ICU بیمارستان طالقانی آبادان / ظرفیت درمان بیش از این پاسخگو نیست


رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به تکمیل بخش ویژه بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان، گفت: ظرفیت درمان آبادان بیش از این نمی تواند پاسخگوی بیماران مبتلا به کرونا باشد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به تکمیل بخش ویژه بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان، گفت: ظرفیت درمان آبادان بیش از این نمی تواند پاسخگوی بیماران مبتلا به کرونا باشد.

دکتر شکرالله سلمان زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه طبق پیش بینی ها و به دلیل عدم رعایت دستوالعمل های بهداشتی توسط مردم و اصناف و برخی از ادارات و عدم همراهی برخی از مسئولان، وارد پیک تمام عیار بیماری کووید – 19 شده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در حال حاضر بیش از 70 تا 80 درصد ظرفیت بخش عادی و تمام ظرفیت بخش ویژه بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان تکمیل شده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: این بیم می رود که مجبور شویم از ظرفیت دیگر بیمارستان های شهر برای پذیرش بیماران استفاده کنیم.

سلمان زاده با بیان اینکه تنها راه علاج بیماری پیشگیری از ابتلا به بیماری است، گفت: ظرفیت درمان آبادان بیش از این نمی تواند پاسخگوی بیماران مبتلا به کرونا باشد بنابراین عاجزانه از مردم درخواست می کنیم با ما همراهی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ظرفیت ICU بیمارستان طالقانی آبادان / ظرفیت درمان بیش از این پاسخگو نیست

تکمیل ظرفیت ICU بیمارستان طالقانی آبادان / ظرفیت درمان بیش از این پاسخگو نیست