مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 10:252021-02-13پزشكي

نسبت به واکسیناسیون کرونا خوشبین باشیم


مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان با بیان اینکه باید نسبت به واکسیناسیون کرونا خوشبین باشیم، گفت: احتمالا در ماه های اول واکسیناسیون شاهد کاهش میزان مرگ و میر و سپس کاهش موارد ابتلا به بیماری در کشور باشیم.

- ایسنا/اصفهان مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان با بیان اینکه باید نسبت به واکسیناسیون کرونا خوشبین باشیم، گفت: احتمالا در ماه های اول واکسیناسیون شاهد کاهش میزان مرگ و میر و سپس کاهش موارد ابتلا به بیماری در کشور باشیم.

رضا فدایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: واکسیناسیون راه حل نهایی برای مهار اپیدمی یک بیماری تنفسی واگیردار مثل کووید19 و بیماری های مسری پیش از آن مثل سرخک، آبله مرغان و امثال آن است.

وی با اشاره به گذشت حدود یک سال از شروع مشکل اپیدمی کرونا در دنیا، گفت: طی این مدت مجامع علمی دنیا حداکثر توان خود را به کار بستند و موفق به ساخت چند مدل واکسن موثر برای کنترل کرونا شدند که خوشبختانه در کشور ما نیز واکسیناسیون با واکسن اسپوتنیک روسی آغاز شد.

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان افزود: در شرایط کنونی و با وجود آغاز واکسیناسیون، رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه همچنان اهمیت دارد، به طوری که استفاده از ماسک، شست و شوی دست ها و خودداری از تجمع در اماکن مختلف کماکان باید ادامه پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت به واکسیناسیون کرونا خوشبین باشیم

نسبت به واکسیناسیون کرونا خوشبین باشیم