مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 10:202021-02-13پزشكي

61 درصد علت ابتلا به کرونا در همدان ارتباطات خانوادگی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان اعلام کرد: 61 درصد علت ابتلا به کروناویروس در استان همدان ارتباطات خانوادگی است.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان اعلام کرد: 61 درصد علت ابتلا به کروناویروس در استان همدان ارتباطات خانوادگی است.

دکتر رشید حیدری مقدم شنبه 25 بهمن ماه در در جلسه ستاد استانی کروناویروس همدان، اظهار کرد: شهرستان های اسدآباد، فامنین و کبودراهنگ در وضعیت آبی کرونایی و سایر شهرستان ها شامل همدان، رزن، درگزین، تویسرکان، ملایر، بهار و نهاوند در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته میزان مرگ و میر کرونا در استان همدان حدود صفر تا یک بوده است که البته این شرایط پایدار نیست و بستگی به رعایت پروتکل ها دارد، افزود: به طور میانگین 34 درصد علت ابتلا به کروناویروس شرکت در اجتماعات و 65 درصد ارتباطات خانوادگی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان در ادامه بیان کرد: اجرای طرح سردار شهید سلیمانی در استان با همکاری سپاه و بسیج به صورت ویژه در حال اجراست و نتایج بسیار خوبی داشته به طوریکه تاکنون 17 هزار خانوار پوشش داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان، حیدری مقدم در پایان بیان کرد: 235 دُز واکسن کرونا به استان همدان اختصاص داده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

61 درصد علت ابتلا به کرونا در همدان ارتباطات خانوادگی است

61 درصد علت ابتلا به کرونا در همدان ارتباطات خانوادگی است