مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 10:002021-02-13سياسي

دخالت های بیرونی اجازه رسیدن به اهداف شورای شهر رشت را نداد!


رییس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه دخالت های بیرونی اجازه نداد به اهداف مهمی که داشتیم دست پیدا کنیم، گفت: ان شاالله طی 168 روز باقی مانده از عمر شورای پنجم رشت امیدواریم بهترین دستاوردها برای شهر رقم بخورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، احمد رمضانپور پیش از ظهر امروز در یک صد و هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورا با بیان اینکه در دوره پنجم شورای شهر رشت شاهد انتخاب خوبی توسط مردم بودیم و این انتخاب ها تلفیقی از قضایای مختلف است، اظهار کرد: بنده بسیار متأسفم که دخالت های بیرونی اجازه نداد به اهداف مهمی که داشتیم دست پیدا کنیم و در کنار تمامی تفکرات سیاسی زیرساخت های فراوانی در شهر مهیا شد و ان شاالله طی 168 روز باقی مانده از عمر شورای پنجم رشت امیدواریم بهترین دستاوردها برای شهر رقم بخورد.

رییس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه از حجت جذب به عنوان رییس کمیسیون برنامه وبودجه تقاضا دارم پیرامون کلیات بودجه طی زمان باقی مانده مباحث را به نتیجه گیری برساند، افزود: از ریاست کمیسیون های تخصصی شورای رشت تقاضا دارم که از این بابت همکاری های لازم را داشته باشند.

افشای نام توزیع کنندگان کارت هدیه در رشت محمدحسن علیپور عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با انتقاد از توزیع کارت هدیه توسط برخی از افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخالت های بیرونی اجازه رسیدن به اهداف شورای شهر رشت را نداد!

دخالت های بیرونی اجازه رسیدن به اهداف شورای شهر رشت را نداد!