مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 09:402021-02-13سياسي

مشکلات کشور ناشی از افول مطالبه گری است/دانشجو پرچمدار باشد


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر کادرسازی 50 ساله دوم انقلاب اسلامی گفت: بسیاری از مشکلات امروز ما نتیجه غروب روحیه مطالبه گری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی در جمع دانشجویان اتحادیه انجمن اسلامی مستقل دانشگاه شیراز که به منظور اردوی آموزشی- تشکیلاتی تحت عنوان ندای جهاد گرد هم آمده بودند، با اشاره به نقش مهم دانشجویان در تمدن سازی اظهار کرد: این رسالت بزرگ انقلاب اسلامی است که باید به آن توجه جدی داشت.

او افزود: سازی نهفته شده است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امت واحده از معبر تمدن سازی می گذرد، تصریح کرد: جامعه پردازی یعنی خودسازی و لازمه خودسازی نیز پیشرو بودن است.

عزیزی ادامه داد: جوانی که می خواهد اندیشه های بلند انقلاب را دنبال کند اول باید پیشرو باشد چرا که اگر تحولات را خوب رصد نکند، هرگز جامعه پردازی و تمدن سازی رخ نخواهد داد.

او با تاکید بر نگاه جامع به مسائل کشور به ویژه انتخابات، افزود: امروز مطالبه گری یکی از ویژگی های جوانی است که می خواهد در عرصه انقلاب نقش آفرین باشد و تا زمانی که روحیه مطالبه گری در بین جوانان حاکم نشود، نمی توان به دولتی کارآمد، شایسته و با شاخصه نگاه معرفتی انقلاب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کشور ناشی از افول مطالبه گری است/دانشجو پرچمدار باشد

مشکلات کشور ناشی از افول مطالبه گری است/دانشجو پرچمدار باشد