مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 09:202021-02-13ورزشي

زمین ورزشگاه انقلاب مناسب مسابقات لیگ دسته اول فوتبال نیست


مسابقات فوتبال امید ایران لیگ دسته اول بین دو تیم بعثت کرمانشاه و ملی حفاری اهواز با نتیجه تساوی پایان یافت، نکته اصلی این بازی میزبانی ورزشگاه انقلاب پس از مدت ها از یک رقابت رسمی بود که به همین دلیل چمن نامناسب مورد انتقاد سرمربیان هر دو تیم قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مسابقات فوتبال امید ایران لیگ دسته اول بین دو تیم بعثت کرمانشاه و ملی حفاری اهواز با نتیجه تساوی پایان یافت.

در این رقابت که در ورزشگاه انقلاب برگزار شد ابتدا تیم ملی حفاری با هادی آقایی بازیکن شماره هفت خود به گل برتری دست پیدا کرد اما این گل تا پایان مسابقه برتری را برای تیم اهواز حفظ نکرد و در نیمه دوم  امید احمدی گل تساوی را برای بعثت به ثمر رساند.

نکته اصلی این بازی میزبانی ورزشگاه انقلاب پس از مدت ها از یک رقابت رسمی بود و به همین دلیل چمن این ورزشگاه مورد انتقاد سرمربیان هر دو تیم قرار گرفت.

سر مربی تیم بعثت کرمانشاه گفت: این بازی که بین دو تیم قدرتمند صدر جدولی برگزار شد بسیار هیجانی بود.

الله نور مرادی تصریح کرد: تمرینات با تیم های پایه سختی های خود را به همراه دارد، از عملکرد خط دفاع راضی بودیم هر چند هدف ما برد در مقابل تیم حریف بود، اما تلاش بازیکنان نیز قابل تحسین است و در رقابت های پیشرو تمرینات خود را بیشتر کرده و با تلاش بیشتری بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین ورزشگاه انقلاب مناسب مسابقات لیگ دسته اول فوتبال نیست

زمین ورزشگاه انقلاب مناسب مسابقات لیگ دسته اول فوتبال نیست