مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 09:202021-02-13سياسي

رونمایی از کتاب «دولت جوان حزب اللهی»


هم زمان با دومین سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب با حضور حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و مجتبی زارعی رییس سازمان بسیج اساتید کشور کتاب دولت جوان حزب الهی رونمایی شد.

- هم زمان با دومین سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب با حضور حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و مجتبی زارعی رییس سازمان بسیج اساتید کشور کتاب دولت جوان حزب الهی رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان بسیج اساتید کشور، با توجه به طرح دولت جوانان حزب اللهی از سوی امام خامنه ای برای انتخابات 1400 و مطالبه معظم له در این خصوص و با توجه به سوء برداشت هایی که در این خصوص صورت گرفت و امام خامنه ای را به تشریح بیشتر واداشت، بسیج اساتید با هدف رفع شبهات و سوء برداشت های مطرح شده در خصوص دولت جوان حزب اللهی و تحقق دغدغه های نائب امام زمان در راستای گفتمان سازی دولت جوان اقدام به تالیف کتابی با همین عنوان کرده تا این مطالبه به گفتمان غالب در فضای منتهی به انتخابات گردد.

در این کتاب تلاش شده است تا به تبیین دولت جوان و رسیدن به فهم مشترکی از جوان و مفهوم دولت جوان حزب الهی در منظومه فکری امام خامنه ای پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب «دولت جوان حزب اللهی»

رونمایی از کتاب «دولت جوان حزب اللهی»