مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 07:552021-02-13اقتصادي

ترم های جدید گردشگری زنجان برگزار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از برنامه ریزی برای اجرای ترم های جدید گردشگری در حوزه های مختلف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر ارجمند روز شنبه در حاشیه اولین تور گردشگری معدنی کشور، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولین تور گردشگری معدنی که اختصاص به مجتمع سرب و روی انگوران دارد، با حضور خبرنگاران کلید خورد، گفت: در واقع خبرنگاران اولین گردشگران این بخش بودند.

وی با تاکید بر اینکه این تور فرصت بسیار ارزشمندی است تا گردشگران بتوانند از نزدیک با ظرفیت های بخش معدن استان زنجان آشنا شوند، افزود: شاید فرصت مشاهده نحوه استخراج ماده معدنی و یا نوع فعالیتی که در این بخش انجام می شود را نتوان پیدا کرد اما این تور می تواند چنین فرصتی را مهیا کند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان با یادآوری اینکه هدف ما برگزاری ترم های مختلف گردشگری است، تصریح کرد: در همین راستا و بعد از عید نوروز سال آینده، ترم های جدید گردشگری از جمله گردشگری معدنی، کشاورزی، زمستانه و … را خواهیم داشت و معتقدیم این ظرفیت های گردشگری در کنار جاذبه های طبیعی و تاریخی می تواند فرصت ارزشمندی را به وجود آورد.

ارجمند اظهار کرد: استان زنجان در حوزه گردشگری معدنی پیشرو بوده و استقبال خوبی از این موضوع توسط مجموعه سرب و روی انگوران به عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترم های جدید گردشگری زنجان برگزار می شود

ترم های جدید گردشگری زنجان برگزار می شود