مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 07:502021-02-13اجتماعي

ایمن سازی 80 مدرسه حاشیه راه های سیستان و بلوچستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از تحت پوشش قرار گرفتن 80 باب از مدارس حاشیه راه های استان در طرح ایمن سازی فیزیکی و نرم افزاری این اداره کل در 10 ماهه سال جاری خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از تحت پوشش قرار گرفتن 80 باب از مدارس حاشیه راه های استان در طرح ایمن سازی فیزیکی و نرم افزاری این اداره کل در 10 ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، ایوب کرد اظهارکرد: با توجه به اینکه قرار گرفتن مدارس در کنار جاده ها سلامت عبور و مرور کودکان و دانش آموزان را تهدید می کند این اداره کل در زمینه ایمن سازی مدارس حساسیت ویژه ای دارد.

وی با اشاره به اینکه طرح ایمن سازی مدارس همه ساله در دو بخش نرم افزاری و فیزیکی اجرا می شود، افزود: در بخش نرم افزاری آموزش مفاهیم ترافیک، اهدای تجهیزات ایمنی نظیر نوشت افزار، کیف حاوی پیام های ایمنی ترافیکی، کتاب های آموزشی، نوشت افزار با پیام های ایمنی و بازی های آموزشی و در بخش فیزیکی اجرای خطوط عرضی رامبل استریپ، نصب تابلو های ترافیکی و خط عبور عابر پیاده و همچنین خط کشی عرضی عبور عابر پیاده همه ساله توسط این اداره کل اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی 80 مدرسه حاشیه راه های سیستان و بلوچستان

ایمن سازی 80 مدرسه حاشیه راه های سیستان و بلوچستان